Založ si blog

Bojím sa ísť študovať do Bratislavy

Bol som dneska na zápise na VŠ v Bratislave. Tak Vám poviem, duše moje, že som ostal v šoku. Bol som tu už niekedy, ale to som tak nevnímal tento skazený svet. S odstupom času som sa sem vrátil a musím povedať, že Bratislava je doslova hadie hniezdo. Toľko nenávisti, závisti a pýchy som asi ešte nevidel. Odmalička som bol vychovávaný vzorne a vedený k čistému životu, ako nás Pán učil. Zisťujem, že čím ďalej tým viac ľudí sa od tejto cesty odkláňa a smeruje pomaly do pekla. Stačil mi jeden deň a videl som viac zla než sa celý svoj život. Ľudia sú tu arogantní a aj menšie deti sa správajú akoby mali 20. Vidieť 14-ročné dievča oblečené len v minisukni a tielku s push-upkou vytiahnutou až po bradu a samozrejme s cigaretou v ruke ako vykrikuje na svojich swagersky oblečených pseudokamarátov nadávky aby bola v kurze je naozaj moc. Priamo na zápise, kam som došiel ako jeden z mála v obleku, na mňa pozerali tiež ako by som došiel z vesmíru, nehovoriac o tom, keď ma videli nastupovať takto do MHD. Ja sám som mohol zísť na zlé chodníčky, ale moje presvedčenie mi to nedovolilo. Svet ide dolu vodou, ale je ešte šanca sa obrátiť a zachrániť. Stačí len začať rozširovať osvetu a učenie nášho Pána a kto počúva srdcom, ten uverí a bude dobrý. Však On tento svet a človeka stvoril na svoj obraz tak by sme mu mali byť vďační a nie sa takto nechutne rúhať. Mali by sme sa snažiť a byť pokorní, lebo on si to želá. My sme oproti nemu malí a stále sa máme čo učiť. Je naozaj smutné že odvraciame svoju tvár od Neho, lebo On nám chce len to najlepšie a miluje nás. Priznám sa, že až sa bojím sem prísť študovať. Chcel som sa na päte otočiť a vrátiť sa domov, ale potom mi skrsol nápad, že čo ak je toto môj osud, ktorý mi Pán vyvolil a ja som predurčený ľudí tu v Bratislave pomaly presvedčiť a vrátiť, prípadne obrátiť, na tú správnu cestu? Tak som sa zapísal a teraz očakávam pokúšanie Diabla v podobe alkoholu a iných omamných látok alebo žien na internáte. Odolávanie pokušeniam je najlepším prejavom Pánovi, že ho milujeme a ctíme si ho. Ak sa spojíme a budeme sa stretávať v Božom stánku v nedeľu a iné sväté dni, budeme silnejší, lebo Duch Svätý do nás vleje nádej a silu na lepší zajtrajšok. Každý z nás túži po dobrom živote, kráse, zdraví a raji. Toto všetko nás čaká ale až tam po Jeho boku. Skutočné naplnenie však nájdeme až vtedy, keď sa budeme navzájom milovať a pomáhať si navzájom a nie sa nenávidieť či závidieť si. Je potrebné mať čisté a otvorené srdcia a mysle, aby sme boli uchránení od pekelného zla. Diabol nás pokúša a s vekom sa mu darí zatratiť čoraz viac a viac božích stvorení. Skazenosť je všade navôkol, stačí sa pozrieť hoci len na reklamné bilboardy s polonahými ženami, ktoré si nevážia samé seba a samé sa považujú za kus mäsa. Sú to krásne stvorenia, ktorým bol udelený dar vynosiť dieťa a dnes? Dnes je tento dar potláčaný rôznymi spôsobmi ako napríklad antikoncepcia či interrupcia. Nie je to správne, lebo tieto možnosti nám dávajú príležitosť zhrešiť. Pán povedal: ,,Milujte sa a množte sa.“ Nemyslel tým však špinavý pohlavný akt za účelom uspokojenia zvieracieho pudu, ale príležitosť na stvorenie potomka vo sviatosti manželstva. Však dieťa je niečo krásne a čisté a nemalo byť len výsledkom našej chyby, ale naopak, malo by byť dôkazom lásky medzi mužom a ženou. O to horšie keď Diablove nitky takto človeka navedú za pomoci jeho prostriedkov alkoholu či drog. Vieme žiť nádherný život aj bez toho, tak prečo po tom siahať? Chvíľkové pudy a chúťky by sme mali vedieť potláčať a brániť sa a nie podľahnúť. Boh nás ale chápe, lebo sme len ľudia a sme slabí, no On nás posilňuje. Preto, bratia a sestry, v problémoch a strastiach sa obráťme na Pána a ten nám ukáže cestu tak, ako ju ukazuje mne. Vedie ma a ja viem, že vždy sa Oňho môžem oprieť. Verím v to, že dokážem aspoň trochu zlepšiť tento svet a šíriť čistotu a lásku. Prosím Vás, zamyslite sa nad sebou a nad svojimi skutkami a preskúmajte, či sú správne nastavené Vaše morálne hranice, myslite na budúcnosť než niečo vykonáte, lebo nie je dobré sa spoliehať na odpustenie. Som šťastný, že som sa narodil zdravý a mám mamu a otca, ktorí mi odjakživa pomáhali a aj keď nie všetci máme také šťastie, každý z nás má iný dar. Ponorme sa teda do svojho vnútra a započúvajme sa teda spolu do hlasu, ktorý tam určite je a potichu nám šepká, čo je správne a nájdime aj my svoj dar. Snažme sa viac a viac pomáhať blížnym, ktorí sú na polceste do pekla a ukážme im , aj keď sa im život zdá tmavý, svetlo.

FTX Bankman Fried

Súd poslal zakladateľa kryptomenovej burzy FTX na 25 rokov do väzenia

28.03.2024 17:13

Pred kolapsom v novembri 2022 bola druhou najväčšou kryptomenovou burzou na svete.

Crocus, Moskva, Rusko, teroristický útok

Teroristický útok si objednali Ukrajinci máme dôkaz, tvrdí Moskva. Nezmysel, opakovane sme vás varovali, reaguje USA

28.03.2024 16:36, aktualizované: 16:48

Za útok v koncertnej sieni v Krasnogorsku na predmestí Moskvy je zodpovedný výlučne Islamský štát, vyhlásil bezpečnostný hovorca Bieleho domu John Kirby.

Tomáš Drucker

Ministerstvo školstva: Prístup k tehotným študentkám by sa novelou zákona mohol zmeniť

28.03.2024 16:17

Ako priblížili z rezortu, podľa navrhovaných úprav má VŠ povinnosť prihliadať na ich potreby, najmä pri tvorbe študijných plánov.

Polícia / Pomáhať a chrániť / Policajné auto /

Polícia vyšetruje prípad sexuálneho zneužitia dvoch dievčat pri Košiciach

28.03.2024 16:01

Mali byť v aute sexuálne zneužité dve 11-ročné dievčatá.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 5146x
Priemerná čítanosť článkov: 5146x

Autor blogu

Kategórie

Archív